Auteur Topic: BHV vrijwilligers gezocht!  (gelezen 14377 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

EtienneV

  • Forumlid.
  • ***
  • Berichten: 1
Gepost op: 14 januari 2010, 11:04:39
Hallo, ik ben op zoek naar BHV vrijwilligers; 1 BHV-er en 1 BHV Ploegleider die samen met mij ( 7 jaar gecertificeerd BHV-er) een evenement op de vliegbasis Gilze-Rijen wil begeleiden.


Instructeur

  • Forumlid
  • ***
  • Berichten: 865
Reactie #1 Gepost op: 14 januari 2010, 11:16:30
Ettiene, je bent hier in elk geval op de goede plaats. Maar kun je wat meer vertellen over wat precies de bedoeling is?
Groeten,

instructeur


bloeddruppeltje

  • Forumlid
  • ***
  • Berichten: 53
Reactie #2 Gepost op: 14 januari 2010, 18:56:33
Graag wat meer info

welke dag

welke tijden
manusje van alles binnen de ehbo/bhv wereld op medische gebied


Instructeur

  • Forumlid
  • ***
  • Berichten: 865
Reactie #3 Gepost op: 15 januari 2010, 10:30:39
Op een ander forum vondt ik de volgende aanvulling van Etienne:
[citaat]
Hallo ,

Ik ben op zoek naar inhuur/vrijwillige BHV-ers om een evenement te begeleiden op zaterdag 27 maart op de vliegbasis Gilze-Rijen. Ikzelf ben getraind BHV-er (7 jaar, 2 jaar als Plv. HBHV) maar de EHS Manager van het bedrijf waar ik werk raadt mij af om daar als BHVer op te treden op vrijwillige basis, omdat ik de situatie aldaar niet ken, maar met een goede voorbereiding lijkt mij dit geen bezwaar. Ik vraag me alleen af hoe dit verzekeringstechnisch geregeld is als de bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering dit niet dekt. Eis van de Luchtmacht is dat er 2 BHV-ers en 1 Ploegleider aanwezig zijn. Normaliter levert Defensie deze zelf maar omdat het op zaterdag is is dit een probleem.

Weten jullie hoe dit verzekeringstechnisch werkt, waar ik vrijwilligers of inhuur BHVers kan vinden?

MVG,

Etienne [/citaat]

Jammer dat hij hier niet even reageert. Ik had het hem zo kunnen vertellen ;)
Groeten,

instructeur