Auteur Topic: Gezocht: mensen met ervaring voor het opzetten van een burgerhulpverleningszone  (gelezen 7082 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Base-Aid

  • Forumlid
  • ***
  • Berichten: 877
Hoi,

Binnen mijn dorp (ongeveer 850 personen) wil ik een burgerhulpverlenings project opzetten, dit om de dekking van burgerhulpverlening te vergroten, nu heb ik de keuze tussen 2 mogelijkheden enerzijds

een zesminutenzone , met ondersteuning
of
volledig zelfstandig een hartsafedorp creeren.

Heeft iemand ervaring met het opzetten van een dergelijk project?

Waar rook is ........
...... is geen BHV'er


jelrikvh

  • Forumlid
  • ***
  • Berichten: 169
Interessant project. Ik heb helaas niet de ervaring die je vraagt, maar ik lees graag mee :) .


Instructeur

  • Forumlid
  • ***
  • Berichten: 865
Ik ken wel een dergelijk project dat is opgezet met hulp van de gemeente. Stuur maar een PM en ik zal je in contact brengen met de mensen van het project! Overigens moeten die zaterdag op bijscholing  ;) Drie keer raden wie dat gaat doen...  8)
Groeten,

instructeur


Base-Aid

  • Forumlid
  • ***
  • Berichten: 877
Ik ken wel een dergelijk project dat is opgezet met hulp van de gemeente. Stuur maar een PM en ik zal je in contact brengen met de mensen van het project! Overigens moeten die zaterdag op bijscholing  ;) Drie keer raden wie dat gaat doen...  8)

Moest jij niet nog rust houden?? :p maar ja graag, elke hulp is welkom, gaat hier waarschijnlijk ook in combinatie met de dorpsraad lopen daar heb ik reeds de eerste contacten gelegt.

Initiatief word op prijs gesteld en men gaat inventariseren of steun vanuit de gemeente mogelijk is.
Waar rook is ........
...... is geen BHV'er


Instructeur

  • Forumlid
  • ***
  • Berichten: 865
Moest jij niet nog rust houden?? :p maar ja graag, elke hulp is welkom, gaat hier waarschijnlijk ook in combinatie met de dorpsraad lopen daar heb ik reeds de eerste contacten gelegt.

Initiatief word op prijs gesteld en men gaat inventariseren of steun vanuit de gemeente mogelijk is.

Dan denk ik dat je op dat gebied heel veel vragen kan stellen aan deze groep. Ze hebben heel veel tegenslag gehad, maar het is toch gelukt. Ik zal het zaterdag navragen en je een PM sturen met de details ;)
Groeten,

instructeur