Auteur Topic: FAQ - Vaak gestelde vragen  (gelezen 9793 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Base-Aid

  • Forumlid
  • ***
  • Berichten: 877
Gepost op: 06 maart 2011, 20:36:45
Hoeveel BHV'ers moet een bedrijf hebben?
Hoeveel BHV’ers er in uw bedrijf moeten zijn, zal onder andere afhangen van de risico's die het
werk met zich meebrengt. De Risico-inventarisatie en evaluatie .....  Klik hier voor meer informatie

Ben ik verantwoordelijk voor mogelijke gevolgen (schade, overlijden, ...)?
Nee, de eindverantwoordelijkheid ligt altijd bij de werkgever. Hij moet er voor zorgen ... Klik hier voor meer informatie

Kan mijn werkgever mij verplichten BHV'er te worden?
 Ja, op basis van artikel 15 van de arbowet. In dit artikel ...Klik hier voor meer informatie

Welke vergoeding krijg ik als BHV'er?
In de wet word geen vergoeding voor BHV’ers vastgesteld en een vergoeding is dus niet verplicht echter ...Klik hier voor meer informatie

Hoe vaak moet ik herhalingslessen volgen?
De werkgever heeft de verplichting ervoor te zorgen dat je voldoende ...Klik hier voor meer informatie

Waarom veranderd het reanimatie protocol zo vaak?
Elke 5 jaar word door de Europese Reanimatieraad samen met de American Heart Association de resultaten van onderzoeken en statistieken van de afgelopen 5 jaar bekeken en geëvalueerd. ...Klik hier voor meer informatie
 
Zijn instructeurs vrij om hun eigen draai te geven aan de BHV cursus?(opdrachten/beeldmateriaal/etc)
In de arbowet staat omschreven in artikel 15, 2 lid dat de minimale kennis ...Klik hier voor meer informatie

Is elk bedrijf verplicht ontruimingsoefeningen te organiseren?
In de arbowet staat omschreven in artikel 15, 3de lid dat de BHV'er zijn taak naar behoren moet kunnen uitvoeren ...Klik hier voor meer informatie
Waar rook is ........
...... is geen BHV'er