Auteur Topic: 12-03-2011 Grote brand bij een inrichting van GGZ Oegstgeest  (gelezen 19105 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Instructeur

  • Forumlid
  • ***
  • Berichten: 865
Reactie #15 Gepost op: 17 maart 2011, 16:31:45
ziehier het antwoord 1 (één) BHV'er... hoop dat hieruit lessen getrokken worden!!!!!!! dit maakt mij zoooooooooo woest.

Volgens mij is sit geen BHV-er maar een fotograaf. En een medewerkster van de instelling. Als ik lees 'met de camera in de aanslag' vraag ik me af wat de waarde is van deze 'getuigenis'. Ik hecht er geen waarde aan.

En dan nog: een BHV-er is geen brandweerman - vrouw. Hoe goed je ook je best doet aan preventieve maatregelen, opleiding e.d. er is altijd een kans op een ramp.

Ik wacht dan ook de officiele onderzoeken af en hecht niet veel waarde aan dit soort indianenverhalen.
Groeten,

instructeur


Peter

  • Forumlid
  • ***
  • Berichten: 441
Reactie #16 Gepost op: 18 maart 2011, 19:06:11
Oegstgeest - Brand Oegstgeest eist derde slachtoffer
Oegstgeest, 18-03-2011 • Vrijdag 18 maart is een derde persoon overleden ten gevolge van de brand die zaterdagavond 12 maart woedde in GGZ Rivierduinen. De 63-jarige man lag sinds zaterdag in kritieke toestand in het ziekenhuis.

De politie heeft na de brand een grootschalig rechercheteam geformeerd, standaard bij branden waar dodelijke slachtoffers vallen. Het onderzoek is nog in volle gang.

 
Zaterdagavond 12 maart woedde er korte tijd een hevige brand in het pand van GGZ Rivierduinen Bij de brand kwamen twee mensen om het leven. Bij de brand vielen ook vijf gewonden, waarvan er drie nog in het ziekenhuis liggen.

Bron : http://www.politie.nl/hollands-midden/nieuws/1103183esobrandoegstgeest.asp