Auteur Topic: Brandpreventieweken  (gelezen 11305 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

BHV forum

  • Forumlid
  • ***
  • Berichten: 633
    • Stichting Fire & Safetyfora
Gepost op: 14 oktober 2009, 18:36:17
Hallo Alle,

Hierbij een handige link voor ons BHV-ers:

http://www.brandpreventieweek.nl

Inhoud website:
De Nationale Brandpreventieweken worden georganiseerd door de Stichting Nationale Brandpreventieweek (SNBPW). De weken worden gesubsidieerd door het ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties en ontvangt tevens sponsor bijdragen vanuit het bedrijfsleven.

Centraal thema
Zoals ieder jaar worden de brandpreventieweken gekoppeld aan een centraal thema. Hiermee wil de stichting bereiken dat de preventieboodschap richting de burgers een duidelijk en eenduidig gezicht krijgt. Dit thema krijgt onder meer praktische invulling door:
- ontwikkeling van specifieke voorlichtingsmaterialen
- opzetten van een landelijke campagne gericht op specifieke doelgroep(en)
- jaarlijks toevoegen van nieuwe suggesties aan het Brandweer Ideeënboek
Het bedrijfshulpverleningforum wordt beheert door de stichting Fire & Safetyfora - www.firesafetyfora.nl

Op zoek naar unieke handgemaakte relatiegeschenken voor een EHBO of bedrijfshulpverlener?


Instructeur

  • Forumlid
  • ***
  • Berichten: 865
Reactie #1 Gepost op: 15 oktober 2009, 20:46:51
En vergeet deze week ook niet een donatie te doen aan de mensen van de brandwondenstichting. Dit valt altijd samen  ;)
Groeten,

instructeur


BHV forum

  • Forumlid
  • ***
  • Berichten: 633
    • Stichting Fire & Safetyfora
Reactie #2 Gepost op: 16 oktober 2009, 10:52:26
Bij mij zijn ze al woensdag avond al geweest :D
Het bedrijfshulpverleningforum wordt beheert door de stichting Fire & Safetyfora - www.firesafetyfora.nl

Op zoek naar unieke handgemaakte relatiegeschenken voor een EHBO of bedrijfshulpverlener?


Instructeur

  • Forumlid
  • ***
  • Berichten: 865
Reactie #3 Gepost op: 16 oktober 2009, 11:07:59
Mijn kinders gaan vanavond langs de deuren. De jeugdbrandweer doet dat hier elk jaar opd e vrijdagavond. En op maandag zijn ze bij mij in de wijk geweest Het leuke daaraan is dat het vaak cursisten van me zijn die collecteren. En die krijgen natuurlijk extra  ;)
Groeten,

instructeur