Auteur Topic: Dag van de bedrijfshulpverlener!  (gelezen 6579 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Instructeur

  • Forumlid
  • ***
  • Berichten: 865
Gepost op: 04 oktober 2015, 21:39:16
Namens dit forum willen wij door aandacht vragen voor de 'dag van de BHV' wat op maandag 2 november voor de 4e keer landelijk gaat plaats vinden. In Nederland telt men momenteel ongeveer 500.000 bedrijfshulpverleners. Binnen de organisaties zal er deze dag extra aandacht zijn voor hun BHV-organisatie. Deze dag wordt georganiseerd voor de veiligheid en de gezondheid op het werk, waarbij de veiligheid voor ons allemaal is.

Dag van de BHV is er in de eerste plaats voor de niet bedrijfshulpverleners! Sleutelwoorden zijn: besef, waardering, support.
Waardering en support voor de bedrijfshulpverlener die zich niet inzet voor zichzelf, maar juist voor de ander: 'Ik doe het ook voor jou!'

Bedrijfshulpverlener ben je niet alleen op je werk, maar ook thuis. Dus ja, je mag jezelf soms wel in het zonnetje zetten. Leg dit eens voor aan je hoofd bedrijfshulpverlener en zet jullie BHV organisatie eens in het zonnetje.

Meer informatie over deze dag is te vinden op: http://www.dagvandebhv.nl/
Groeten,

instructeur


Instructeur

  • Forumlid
  • ***
  • Berichten: 865
Reactie #1 Gepost op: 08 oktober 2015, 21:43:10
Kijk, er is ook een website! Jullie kunnen daar allemaal leuke posters downloaden en zo het bedrijf helemaal vol hangen. Of gewoon 1 onder de neus van de directeur schuiven ;)

http://www.dagvandebhv.nl/promotiepakket/downloaden-promotiemateriaal
Groeten,

instructeur


Bedrijfshulpverlener

  • Forumlid
  • ***
  • Berichten: 129
Reactie #2 Gepost op: 20 oktober 2015, 11:06:42
Bedankt voor de tips, deze gaan we zeker ten toon spreiden in de organisatie en wat meer aandacht hieraan besteden. BHV wordt hier ook als een bij taak gezien dat je even erbij doet maar men staat niet stil bij hoeveel werk het is. Zo ben ik ook aan het pleiten om de BHV niet meer "erbij" te doen naast mijn huidige functie.
Één BHV-er is GEEN BHV-er!