Auteur Topic: Watte? Een blusser voor wie?  (gelezen 6853 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Instructeur

  • Forumlid
  • ***
  • Berichten: 865
Gepost op: 14 oktober 2015, 20:32:43
Ik heb het nooit... Maar ik vraag me wel af: een blusser speciaal voor vrouwen? Nee, u leest het wel goed! Alsof mannen niet begrijpen hoe deze blusser werkt  8)


en gelukkig biedt dezelfde fabrikant hem ook aan voor de kinderdagverblijven, voor ouderen, voor mensen met een handicap?

Wat vinden jullie nu van dit soort 'reclame'? Fronzen jullie de wenkbrauwen net als ik?

Overigens heb ik zo'n type blusser in huis, maar dan vanwege het feit dat de huisgenoten die geen BHV of brandweerachtergrond dit heel makkelijk kunnen gebruiken zonder instructie.
Groeten,

instructeur


MariekaBaars

  • Forumlid.
  • ***
  • Berichten: 3
Reactie #1 Gepost op: 16 oktober 2015, 14:39:40
ach, ik zie het als slimme marketing. Het filmpje vind ik wat te simpel al was het maar ik dat ik nog nooit zo'n mooie meid als elektromonteur heb gezien die daadwerkelijk aan het werk was (en niet als model). Ik zou het sterker hebben gevonden als bijvoorbeeld het handvat wat kleiner zou zijn ipv een kleine spuitbus en dat dit benoemd zou worden. Nu is het wel erg clich


Instructeur

  • Forumlid
  • ***
  • Berichten: 865
Reactie #2 Gepost op: 16 oktober 2015, 14:56:12
Ha, het ligt toch niet aan mij!  8) Ik vind het nogal een aanfluiting. Hoewel ik wel heel tevreden ben over dit soort blussers voor de echte leek die geen instructie heeft gehad, zou ik daar niet meteen alle vrouwen onder scharen.

En zo'n elektromonteur? Ach, die heb ik wel een echt gezien (in de spiegel  ::))
Groeten,

instructeur