Auteur Topic: heet werkvergunning  (gelezen 12674 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

paulpeet

  • Forumlid.
  • ***
  • Berichten: 1
Gepost op: 04 november 2009, 19:37:21
hoi ik ben op zoek naar een heetwerkvergunning die ik in onze organisatie wil weg zetten wie heeft er een


Peter

  • Forumlid
  • ***
  • Berichten: 441
Reactie #1 Gepost op: 04 november 2009, 21:24:22
Volgens mij kan dat gecombineerd worden met een normale werkvergunning.Dan staat er een extra vakje voor heet werk.wat dan aangekruist kan worden.


Instructeur

  • Forumlid
  • ***
  • Berichten: 865
Reactie #2 Gepost op: 06 november 2009, 14:38:58
Daar zijn standaard formulieren voor te verkrijgen. Ik weet niet waar je in de buurt zit maar als je eens bij een chemisch bedrijf vraagt waar ze die laten maken?

Overigens moet een heetwerkvergunnig aan meer eisen voldoen dan alleen een hokje dat aangekruist kan worden. Blusmiddelen, afschermingsmaterialen aanvullende persoonlijke bescherming e.d. moeten allemaal vermeld worden op het formulier.
Groeten,

instructeur


Peter

  • Forumlid
  • ***
  • Berichten: 441
Reactie #3 Gepost op: 06 november 2009, 17:16:45

Overigens moet een heetwerkvergunnig aan meer eisen voldoen dan alleen een hokje dat aangekruist kan worden. Blusmiddelen, afschermingsmaterialen aanvullende persoonlijke bescherming e.d. moeten allemaal vermeld worden op het formulier.
Zover ik weet staan dat soort zaken ook standaard op de vergunning. ;)


Instructeur

  • Forumlid
  • ***
  • Berichten: 865
Reactie #4 Gepost op: 08 november 2009, 14:55:01
Nee, dat hoeft niet. Dat is geheel afhankelijk van het type bedrijf. Ik heb jaren gewerkt in de petrochemie waarin veel meer aanvullende maatregelen nodig zijn dan voor werkzaamheden die geen heet werk bevatten. En volgens mij is het zo dat elk bedrijf zijn eigen vergunningen ontwikkeld. Ik heb ze gezien met 7 doordrukvelletjes en ter groote van een kleine post-it.  ::)
Groeten,

instructeur