Auteur Topic: Bizar bedrijfsongeval  (gelezen 3340 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Base-Aid

  • Forumlid
  • ***
  • Berichten: 877
Gepost op: 25 augustus 2011, 13:00:47
Elektricien opgeblazen door hogedrukspuit HULL -  Een Britse elektricien van 26 kreeg de schrik van zijn leven toen hij bij een onwaarschijnlijk bedrijfsongeval een hogedrukspuit in zijn achterste kreeg. De man heeft het ongeluk op het nippertje overleefd.


Gareth Durrant was bezig met de bedrading van een caravan in het bedrijf waar hij werkte in het Britse Hull, toen een spuit met samengeperste lucht in zijn achterwerk schoot. Durrant werd direct overgebracht naar het ziekenhuis, waar artsen een snee van zo'n 15 centimeter ontdekten in zijn achterste. Terwijl hij urenlang werd geopereerd, wachten zijn vrouw Sarah en hun 3-jarige zoontje Daniel in spanning af.

Toen chirurgen zijn leven hadden gered, moest Durrant een week in het ziekenhuis herstellen van zijn verwondingen. "Ik kan niet beschrijven hoe pijnlijk het was. Het voelde alsof ik werd opgeblazen, het was de grootse schok in mijn leven. Er kwam met grote snelheid lucht in mijn darmen en maag", zegt Durrant in The Daily Telegraph.

De Brit heeft aan zijn pijnlijke ongeluk een stoma overgehouden. Ook lijdt hij nog altijd aan helse pijnen, kan hij moeilijk eten en heeft hij maagproblemen. Bovendien is hij niet meer in staat om te werken. Hij heeft zijn voormalig werkgever voor de rechter gesleept wegens de gevaarlijke omstandigheden waarin hij zijn werk moest uitvoeren.

bron: Telegraaf.nl

Omgekeerde wereld, werk waarvan het gevaar duidelijk aanwezig is mag niet uitgeveord worden en moet gemeld worden!
Waar rook is ........
...... is geen BHV'er