Bedrijfshulpverleningforum

Nieuws => Actueel => Topic gestart door: bloeddruppeltje op 28 juni 2010, 20:58:34

Titel: IVIC beurs 2010
Bericht door: bloeddruppeltje op 28 juni 2010, 20:58:34
ik ben naar de ivic beurs geweest, maar wat viel dat tegen (blij dat ik vrijkaart had)


zijn er nog meer geweest ???

wat is jullie ervaring???


vorig jaar was het 100% beter
Titel: Re: IVIC beurs 2010
Bericht door: Instructeur op 29 juni 2010, 16:49:02
ik ben niet geweest maar heb van de collega's die er wel zijn geweest gehoord dat het inderdaad tegviel. Ik hoop naar de vakdagen te gaan... Die zullen wel wat groter zijn.
Titel: Re: IVIC beurs 2010
Bericht door: Peter op 29 juni 2010, 22:47:51
Deze editie van de IVIC was inderdaad een zware tegenvaller. Zeker als je de voorgaande edities met buitenstands gewent bent. :o
Wat dus een groot gemis was. Maarja het gratis eten en drinken maakte een hoop goed. 8) :o ;D
Titel: Re: IVIC beurs 2010
Bericht door: bloeddruppeltje op 29 juni 2010, 22:57:35
voor mij dus niet.   ik ging voor info en dan 20 euro pff   best wel veel geld