Topic van de maand oktober: BRANDPREVENTIE THUIS: WAT DOE JIJ BIJ BRAND ---------- Topic van de maand oktober: BRANDPREVENTIE THUIS: WAT DOE JIJ BIJ BRAND ----------
Oktober is traditioneel de maand van de Brandpreventieweken.
Dit jaar is gekozen voor een vervolg op het onderwerp: "Ontruimen moet je oefenen, Wat doe jij bij brand".
Nu is het zo dat er in meer en meer bedrijven reeds oefeningen gehouden worden.
Maar hoe gaat het er thuis aan toe?? Hebben jullie thuis al eens bedacht wat je moet doen als er brand uitbreekt??
Hebben jullie voldoende rookmelders? Weten de kinderen wat ze moeten doen...
allemaal vragen die preventief gesteld kunnen worden.
Vandaar deze vraag WAT DOE JIJ THUIS BIJ BRAND
Daarnaast vragen we jullie mening over deze manier van preventie-promotie:
copyright: firekills.direct.gov.uk
geef jullie mening.
Alvast veel plezier.
Met vriendelijke groet,
Team BHV Forum