Auteur Topic: Brand in schip Rotterdamse haven  (gelezen 3378 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

spruitje11

  • Forumlid
  • ***
  • Berichten: 315
Gepost op: 16 augustus 2012, 14:01:12
Brand in schip Rotterdamse haven

In een binnenvaartschip in de haven van Rotterdam heeft woensdagmiddag een grote brand gewoed. Twee bemanningsleden liepen daarbij brandwonden op aan armen, benen en rug.
Een persoon sprong na een ontploffing het water in. Behalve door de brandweer werd er ook geblust door de havendienst. De brand ontstond in de machinekamer. De oorzaak is nog niet bekend.
Nu.nl, 15 augustus 2012
Als je de hitte niet kunt verdragen, blijf dan buiten BHV