Omdat ik, en al mijn (andere 1) collega's

, thuiswerken is de vraag niet zo van toepassing. Ook organiseren wij alleen maar evenementen in de lente- en zomermaanden, dus van sneeuw hebben we niet zoveel last.
Afgelopen juli, echter, hadden we wel een "uitdaging" op weergebied. Als ik te ver offtopic ga, hoor ik 't wel

. In Groningen organiseerden wij toen een weekendevenement (zaterdag/zondag) waarbij onze vrijwilligers overnachtten op het terrein. Overdag was het veel te heet. 's Nachts, echter, brak er een storm uit, inclusief de benodigde regenval. Instortende tenten, wegvliegende bouwhekken, standhouders met wegwaaiende koopwaar. Kortom, erg interessant.
Ikzelf was er niet bij, in verband met vakantie, (ben ik er een keer niet...). Maar ik moet zeggen dat de wél aanwezigen toch wel hebben opgelet toen ik wat over onze veiligheidsplannen vertelde.
Er is gehandeld om gewonden te voorkomen (neerleggen van vliegende bouwhekken, leeghalen van slaaptenten en onderbrengen evacués in een nabijgelegen gebouw), waarna voor zover mogelijk een poging is gedaan enige materiële schade te voorkomen (tenten extra vastzetten en opengooien om wind door te laten, eventueel platgooien).
Misschien kan Mattijs nog iets meer toelichten. Hij was er wel bij

.